Mire jó egy régi farmerszoknya? Varrjunk tárolót belőle!
A tavasz sokunknál a ruhásszekrényben pihenő – esetleg bedobozolt – tavaszi, nyári ruhák szelektálásáról is szól. Minden évben megválok néhány régi darabtól, a jó állapotú darabokat többnyire elajándékozom. Először fogtam bele farmer átalakításba: szoknyából tárolót készítettem.
Farmerszoknyával különösen egyszerű bánni, ha táskát vagy hasonló tárolót szeretnénk készíteni, hiszen a forma adott, nem kell átszabni, csupán az alját kell összevarrni és béléssel ellátni. Így tettem én is.
A béléshez szintén egy nyári szoknyából nyertem ki az anyagot. Mivel a két szoknya mérete egyezett, a vékony, mintás bélésanyagot csupán a helyére kellett illeszteni, a kifordított farmerszoknyához alul-felül varrással rögzíteni. Nagyjából egy óra alatt elkészült. Kezdő, rutintalanabb varróknak is érdemes hasonlóval próbálkozniuk, nem nehéz kivitelezni, sikerélményt ad.
A farmertároló a fürdőszobai polcon kapott helyet, ideális az apróságok – kenceficék – tárolásához.
Tipp
A bélésanyagot – főleg ha mutatós az anyag – hosszabbra is hagyhatjuk, visszahajtva az övrész alatt rögzíthetjük.
A folyamat képekben
Fotó: Életszépítők
Ajánló
Több mint 20 évet töltöttem az írott média izgalmas világában. Szerettem volna kimaradni a nagy médiaátrendeződésből, 8 éve ezért hoztam létre ezt a független felületet. A magazin kitartó munka és elköteleződés eredménye, család, munka mellett, szabadidőnk terhére gondozzuk alkotótársaimmal.
Ambivertált vagyok, azaz kevert típus, de jellemzőbb rám az introvertáltság. A kreativitás gyerekkorom óta szerves része az életemnek. Családcentrikus vagyok, szeretem a könyveket, gyűjtőként minden könyvespolcot „kinövök”. Vonz a film, a színház, az építészet világa is. Szeretek úton lenni, új helyeket felfedezni.
A gyermekvédelmi alapellátásban dolgozom; szociális munkás, intézményi kommunikátor, újságíró, kiadványszerkesztő képesítésekkel rendelkezem. Megszerzett tanúsítványaim: szociális kompetenciafejlesztés vizuális neveléssel (Igazgyöngy Alapfokú Művészeti Iskola módszertana); az iskolai bántalmazás megelőzése és kezelése serdülőknél (ENABLE program); gyermekút a kora gyermekkori intervenciós ellátórendszerben. Jelenleg a Semmelweis Egyetem Mentálhigiéné Intézet végzős MA-hallgatója vagyok, kutatási területem az iskolai mentálhigiéné.
Ide írhatod a véleményed!
Want to join the discussion?Feel free to contribute!