Szandálok jógamatracból. Komfort, divat és boldogság egy szandálba rejtve: Sanuk
A Sanuk a praktikus és egyben kreatív szandálok és cipők nagyköveteként foglalja el helyét a divatiparban. A termékek tökéletesen megfelelnek a mai trendeknek is, egyedi formavilág és kreatív megoldások jellemzik őket. A jógamatracból készült Yoga Sling, Yoga Slinged up stb. modellek pedig a jóga kényelmét és hangulatát biztosítják a testnek és léleknek egyaránt.
Járjunk jógában! A Sanuk újítása a jóga és a szandál párosítása
Biztosan mindenki számára ismerős a jógamatrac puha, lágy érintése. Mostantól egész nap magunkon érezhetjük ezt a könnyedséget.
A Sanuk szandálok talprésze jógamatracból készül, ennek köszönhetően ezek a szandálok és papucsok egyedülállóak. Az eredeti 100% jógamatracból készülő talprész extrém módon légies viseletet biztosít a testnek és léleknek egyaránt, olyan érzést nyújt, mintha tényleg jógamatracon lépkednénk. Az extra komfortérzet mellett a márka gondolt a vegetáriánus Sanuk rajongókra is, ezért még azt is feltüntetik, hogy a gyártás során használtak-e állati eredetű alapanyagot.
A Sanuk thai nyelven azt jelenti: boldogság
A dél-kaliforniai márka története a kilencvenes évek végén kezdődött, amikor Jeff Kelley teljesen új típusú lábbeliket alkotott: elkezdett szandál belső talp részt ötvözni a cipők külső, felső rétegével. A Sanuk papucscipők a mai napig a márka alappillérének számítanak és azóta is népszerűek az amerikai fiatalok és hírességek körében.
A márka folyamatosan keresi az új lehetőségeket, így született meg 2013-ban a jógamatracból készült papucs- és szandál család, illetve az idei évben a férfiaknak tervezett Craft Beer CozyTm modell család. A lábbelik tervezése során az alapítók célja, hogy a termékek legalább annyira szórakoztatóak és izgalmasak legyenek, mint amennyire kényelmesek.
A Sanuk, az Amerikában nagy népszerűségnek örvendő „neohippi” kultúra védjegyévé vált, mely irányzat várhatóan Magyarországot is meghódítja majd a közeljövőben.
.
A márka szlogenje a kezdetek óta változatlan: Mosolyogj és add tovább! (“Smile, Pass It On!”). A vállalat központi üzenete a pozitív életstílus és a laza megjelenés.
A Sanuk márkát forgalmazó üzletek listája és a cipőmárkáról további érdekesség a www.sanuk.hu weboldalon található.
#sanuk
(X)
2011-ben kezdődött a történetem. Online magazinként 2013 óta létezem. Igyekszem kreatívan, tartalmi és stílusbeli következetességgel élni az alkotói szabadságommal.