Sneakerheadek figyelem: itt a híres zenész új márkája
Vannak olyan tinisztárok, akik a szemeink előtt nőnek fel, válnak igazán híressé és sikeressé. Nem volt ez másként az alig tizenhat éves korában népszerűvé vált Justin Bieberrel sem, aki 2010-ben robbant be a köztudatba. A zenész azóta már saját márkát alapított, emellett olyanokkal dolgozott együtt, mint Usher vagy éppen Mariah Carey. Az utóbbi években inkább a háttérben tevékenykedett, de sosem állt le. Megérkezett az új márka, egy olyan kollekció, amiért csak úgy kapkodnak a fiatalok.
Gyerekből felnőtt sztár
Justin Bieber a szemünk előtt nőtt fel, vált tinisztárból igazi zenésszé. Végignézhettük, hogyan alakult ki a saját öltözködési stílusa, hogyan alapította meg saját márkáját, hogyan csúcsosodott ki a sikeres karrierje.
A True to Sole-nál kapható drew kollekció nem véletlen lett az egyik legkedveltebb márka a piacon. Ebben egyaránt használnak deszkás és vintage elemeket, teljes mértékben hozza a kétezres évek hangulatát, amiben a zenész is felnőtt.
Bár Justin Londonban született nem túl jó anyagi körülmények között, édesanyja mindent megtett annak érdekében, hogy a zenei tehetsége kibontakozhasson. Kezdetben csak a YouTube-ra töltött fel saját videókat, amiket aztán azonnal felkaptak a fiatalok. Olyannyira, hogy az első saját fellépésével 3000 dollárt keresett meg. Menedzsere segítségével villámgyorsan ismertté és népszerűvé vált.
Az első márkája
Amikor Justin berobbant a köztudatba, a stílusa sokkal inkább volt extrém, mint visszafogott és trendi. Sokan a mai napig nem felejtik el, hogy milyen öltözékekben jelent meg a hétköznapokban, valamint a nagyobb eseményeken. Többnyire valóban kirívóan öltözködött, főleg lilát és pirosat viselt, de nem volt ritka, hogy csőnadrágban jelent meg.
Cipők terén sem vetette meg a színes és különleges darabokat. Ekkor kizárólag a Supra jöhetett szóba, ebben jelent meg a Grammy-díjátadón is, amiért sokan furcsán tekintettek rá. Persze, ahogy a stílusa, úgy ez is gyorsan megváltozott.
Jött az igazi JB-stílus
A 2010-es évek második felében már sokkal inkább foglalkozott a zenével és a divattal, mint a botránnyal. Jöttek az oversize pólók, hoodie-k, a laza nadrágok, amivel együtt járt az is, hogy sokkal kevesebb giccses darabot láthattunk rajta.
A 2018-as év volt az az esztendő, amikor szinte minden egyszerre történt. Megházasodott, majd jött a drew márka, amit laza és kényelmes, mindennapi stílus jellemzett. Az anyaghasználat tekintetében nagy figyelmet szenteltek a minőségnek, valamint a kellemes viseletnek.
A márka választékában megtalálhatóak a pólók, a pulóverek, a melegítők, illetve a farmerek, a sapkák és a zoknik egyaránt. A drew house márkát nem nehéz felismerni. Az uralkodó színek a fehér és a fekete, emellett gyakran használnak élénksárgát, amivel felhívják magukra a figyelmet. Justin nem veti meg a mintákat sem, de igyekezett minimalista tervezéssel kiemelni a kényelmes és a stílusos megjelenést. Minden darab erősen emlékezteti az embert a kétezres évek elejének trendjeire.
(X)
2011-ben kezdődött a történetem. Online magazinként 2013 óta létezem. Igyekszem kreatívan, tartalmi és stílusbeli következetességgel élni az alkotói szabadságommal.