„A legjobb 3 dolog, ami ma a suliban történt velem.” Optimista szemlélettel vezetett napló, nem csak kisdiákoknak
Az idei tanévet is napló formájában szeretném megörökíteni, a fiam bevonásával. Megkérem, hogy egy kis füzetbe írja fel minden nap azt a 3 legjobb „dolgot”, ami az iskolában történt. Próbálom rávezetni arra, hogy minden napban lehet találni valami jót, még ebben a sok szempontból megterhelő pandémiás időszakban is.
A rossz élmények könnyebben rögzülnek; azt is fontosnak tartom, hogy elmondja, mi nyomja épp a lelkét… A naplóval nem a panaszkodásról szeretném leszoktatni, az optimista szemléletet szeretném ezzel a módszerrel elültetni benne. A naplóvezetésnek praktikus haszna is van: „minimalista” módon megörökítjük a tanévet, néhány év múlva jó lesz visszaolvasni, hogy 10 évesen mi foglalkoztatta, továbbá az írás, helyesírás otthoni gyakorláshoz is jó, naponta 2-3 percnél több időt nem kell rászánni.
A még írni nem tudó kisdiákok számára is vezethetünk hasonló naplót, kérdezzük meg tőlük és jegyezzük fel, mi volt a 3 legjobb dolog/élmény, ami aznap történt velük.

Alapító-főszerkesztő
Több mint 20 évet töltöttem az írott média izgalmas világában, szinte minden klasszikus sajtóműfajban kipróbáltam magam. 2006-2012 között szakújságíróként tevékenykedtem, szakmai kiadványok és rendezvények létrejöttében közreműködtem.
Néhány éve visszakanyarodtam a segítő hivatáshoz; gyermekvédelmi alapellátás keretében általános és középiskolásokkal foglalkozom, prevenciós foglalkozásokat tartok, szakmai érdeklődésem középpontjában az élménypedagógia, a szociális kompetenciafejlesztés és a készségfejlesztés áll. A Semmelweis Egyetem Mentálhigiéné Intézetének mesterképzésén az iskolai mentálhigiéné volt a kutatási témám. Okleveles szociális munkás, intézményi kommunikátor, újságíró és kiadványszerkesztő képesítésekkel rendelkezem.