Banánpalacsinta hozzáadott cukor nélkül, zabpehellyel

Gyorsan elkészíthető reformpalacsinta, melyet elkészíthetünk cukros változatban is, de a banánnak köszönhetően cukor nélkül is nagyon jó az íze.

Hozzávalók 2 személyre

2 érett banán (a túlérett banánok tökéletesek palacsintához)

1 egész tojás

2 csapott ek apró szemű zabpehely

1 csapott ek zabpehelyliszt

csipetnyi só

Elkészítés

A banánt nyomkodjuk pépesre egy villa segítségével. Adjuk hozzá a tojást, majd a zabpelyhet és a zabpehelylisztet és a sót.

Sűrű masszát kapunk. 

A palacsintasütőben olvasszunk fel kevés vajat, hevítsük, és a masszából evőkanyálnyi mennyiségeket adagoljunk a serpenyőbe.

Kisebb méretű palacsintákat süssünk, ezeket könnyebb megfordítani.

Hagyjuk sülni, majd ha már megpirult, forgassuk meg és a másik oldalát is pirítsuk meg.

Ez a cukormentes változat. Aki szeretné édesíteni, a masszába tehet 1 evőkanál mézet.

A banánpalacsintákat megszórhatjuk szőlőcukorral, porcukorral, csorgathatunk rá mézet, juharszirupot stb.

Tökéletes reggelinek.

hirdetés
0 válaszok

Ide írhatod a véleményed!

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

három × 5 =

hirdetés