Karanténbéli „víg” napjaim. Képes napló
Szabadság – a kiindulási pont. Ide térünk vissza?
A 2019/20-as tanév, amire sokáig emlékezni fogunk
Üres a város
Karanténmenza
Nem mindenkinek opció a home office – ovikból, iskolákból a járványügyi vészhelyzetben rászoruló idősek, hatósági karanténban lévők számára nyújtott ún. krízisellátásba. Rugalmasnak kell lenni. Különös tanulási folyamat ez mindenkinek.
Utcai csendélet. Fertőzés forrása lehet a használt védőmaszk, ennek megfelelően kell kidobni. Van, akinek ez nem sikerül…
A Hajógyári-sziget koronavírus idején és 2019 augusztusában (a kontraszt miatt). Nem szegek szabályt, munkanapokon, munka után szoktam pár percet a szigeten tölteni – feltölt.
A kollázson látható térképen azokat az országokat jelölték meg, ahonnét 2019-ben a Sziget Fesztiválra érkeztek látogatók. Manapság mi jut eszünkbe egy világtérkép láttán…?
Mindeközben a tavasz köszöni, jól van
Konyhakert, virágzó gyümölcsfákkal.
Távtanulás kisiskolással. Szép lesz az év végi bizonyítványUNK, de meg is dolgozunk érte.
Izgalmas az online egyetemi élet is…
Ilyen körülmények között készül az eletszepitok.hu. De vagyunk és reményeim szerint leszünk is még hosszú ideig.
A lényeg:
Több mint 20 évet töltöttem az írott média izgalmas világában. Szerettem volna kimaradni a nagy médiaátrendeződésből, 8 éve ezért hoztam létre ezt a független felületet. A magazin kitartó munka és elköteleződés eredménye, család, munka mellett, szabadidőnk terhére gondozzuk alkotótársaimmal.
Ambivertált vagyok, azaz kevert típus, de jellemzőbb rám az introvertáltság. A kreativitás gyerekkorom óta szerves része az életemnek. Családcentrikus vagyok, szeretem a könyveket, gyűjtőként minden könyvespolcot „kinövök”. Vonz a film, a színház, az építészet világa is. Szeretek úton lenni, új helyeket felfedezni.
A gyermekvédelmi alapellátásban dolgozom; szociális munkás, intézményi kommunikátor, újságíró, kiadványszerkesztő képesítésekkel rendelkezem. Megszerzett tanúsítványaim: szociális kompetenciafejlesztés vizuális neveléssel (Igazgyöngy Alapfokú Művészeti Iskola módszertana); az iskolai bántalmazás megelőzése és kezelése serdülőknél (ENABLE program); gyermekút a kora gyermekkori intervenciós ellátórendszerben. Jelenleg a Semmelweis Egyetem Mentálhigiéné Intézet végzős MA-hallgatója vagyok, kutatási területem az iskolai mentálhigiéné.
Ide írhatod a véleményed!
Want to join the discussion?Feel free to contribute!