Hajózni jó! Fedezzük fel Budapestet a Dunán ringatózva. Frissített képgaléria

hirdetés

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) dunai hajójáratait nemcsak praktikus okokból célszerű igénybe venni. Lenyűgöző látvány a főváros belvárosát – ahogy mondani szokás, a kirakatát – a Dunáról megcsodálni.

Baráti áron juthatunk ehhez az élményhez: felnőttek 750 forintért, gyerekek 550 forintért válthatnak önálló, hajóra szóló vonaljegyet a menetrend szerint közlekedő dunai hajójáratokra, de munkanapokon használhatóak a Budapest-bérletek, a 24 órás, a 24 órás csoportos és a 72 órás Budapest-jegyek, valamint a Budapest-hetijegy, továbbá a kerékpárbérlet, a kedvezményes csoportos tanulójegy, a rendezvényhez kapcsolódó jegyek és a kombijegy. Hajó vonaljegyeket árusító jegypénztárak >>

A menetrend a BKK honlapján tekinthető meg >>

A kikötőkről részletes információk is találhatók a weboldalon >>

D11, D12, D13 hajójáratok Újpestről (D11), illetve a Rómaifürdőről (D12, D13) indulnak, a végállomás a Kopaszi-gát. A Rómaifürdő-Kopaszi-gát útvonal nagyjából 1,5 órás. Ha csak a belvárost szeretnénk a Dunáról megcsodálni, a Jászai Mari tér – Boráros tér (vagy Boráros tér – Jászai Mari tér) közötti útvonal ideális. A menetidő nagyjából 40 perc – ez idő alatt végighajózhatunk a Margit-híd és Petőfi-híd közötti Duna-szakaszon, láthatjuk a Parlamentet, áthajókázhatunk a főváros nevezetes hídjai alatt, s más nevezetességek mellett megcsodálhatjuk a Budavári Palotát, a Gellért-hegyet.

Menetrend szerint közlekedő hajó közeledik a Jászai Mari téri kikötőhöz
Beszállásra készen…
A Kopaszi-gát felé tartunk
Nagy élmény a Dunáról látni a Parlament épületét
Japán turisták (elöl) magyar kísérőikkel
Budapest, te csodás!
A Budavári Palota a budai várnegyed részeként 1987 óta része Budapest világörökségi helyszíneinek
A Lánchídhoz közeledve
A Lánchíd volt az első állandó híd Pest és Buda között, egyben a teljes magyarországi Duna-szakaszon is. A munkálatok 1839-ben kezdődtek, a kész hidat 1849. novemberében avatták fel

Esteledik
A Szabadság híd a főváros harmadik átadott hídja, 1896 óta köti össze Pestet Budával
Az újjáépített Erzsébet hidat 1964. novemberében adták át a forgalomnak. Az eredeti 1898 és 1903 között épült, a II. világháború áldozatává vált, 1945-ben a visszavonuló német csapatok felrobbantották
Az ország háza

Frissített képgaléria – a képek 2017. június 11-én készültek

D12 hajóvonal járatán utaztunk a Jászai Mari tér megállótól a Müpa – Nemzeti Színház végállomásig. A képek kattintva nyithatók meg nagy méretben

 

hirdetés

Szépítők Magazin

Életszépítők néven kezdődött a történetem 2012-ben. Magazinként 2013 óta olvashatsz. Független, önerőből fenntartott magazin vagyok a weboldalak rengetegében. Ha mondanivalód van vagy szeretnél bemutatkozni nálam saját alkotással, írj az info@szepitokmagazin.hu e-mail címre!

A www.eletszepitok.hu weboldal bárminemű tartalma a
Creative Commons Nevezd meg! – Ne add el! – Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően használható fel.
Még nincs hozzászólás

Válaszolj!

Az e-mail cím nem lesz nyilvános.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

hirdetés

hirdetés

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás